1.Jeden gram to 1000 miligramów, tzn. 1g=1000mg. Oblicz, ile gramów waży jedna tabletka "Długie i ciekawe życie".
TO JEST TO OPAKOWANIE ;p :
"DŁUGIE I CIEKAWE ŻYCIE"
witaminy=52,87 mg
Sole mineralne=8,73 mg
Aromat migdałowy=9,8 mg
Eliksir Młodości=55,55 mg
Eliksir ciekawości=50,05 mg
Masa czekoladowa=1823,0 mg

To jest to co trzeba uzupełnić:

RAZEM=....................mg=..................g
Przepraszam, ze tak duzo ale chyba za punkty warto ^^

2

Odpowiedzi

2010-04-13T20:48:47+02:00
52,87 mg+8,73 mg+9,8 mg+55,55 mg+50,05 mg+1823,0 mg=2000mg.

RAZEM=2000mg=2g
75 4 75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:48:57+02:00
Witaminy=52,87 mg
Sole mineralne=8,73 mg
Aromat migdałowy=9,8 mg
Eliksir Młodości=55,55 mg
Eliksir ciekawości=50,05 mg
Masa czekoladowa=1823,0 mg

To jest to co trzeba uzupełnić:

RAZEM=.....2000.......mg=..........2........g
113 4 113
jest dobrze, nie ma żadnego błędu, po prostu niektórzy mają inne ćwiczenia xp
masz racje to 1901 czyli 1,9
na kalkulatorze sprawdzcie
nie to będzie 1901 czyli 1,901g
bo nie mozna pomijac jedynki