Odpowiedzi

2010-04-14T14:01:24+02:00
Ważne jest to jakimi jesteśmy ludzmi czego nas nauczono według jakich zasad żyjemy czy pomagamy drugiemu człowiekowi w potrzebie bez względu na kolor skóry czy wyznanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-14T14:14:03+02:00
Np. Mysle ze jesto to calkowita prawda, poniewaz wszedzie na calej kuli ziemskiej moga byc ludzie dobrzy, uczciwi, ktorzy maja serce, pomagaja innym i maja szacunek wobec ludzie. Lecz niestety sa ludzie takze zupelnie innym przeciwienstwem do nich. Sa niewychowani, nie maja szacunku do siebie, oraz innych. Czasem jednak zdarza sie ze kradna.

-Ludzie, ktorzy mieszkaja na wsi sa bardziej uczciwi i znaja prawdziwe zycie. Musza uprawiac pola, pasc zwierzeta, oraz je wykarmic.

- w dobie powszechnej komputeryzacji i Internetu nic nie stoi na przeszkodzie by kształcić się i rozwijać swoje zainteresowania niezależnie od tego gdzie mieszkamy

-wiele sławnych osób pochodzi z małych miejscowości i to nie przeszkodziło im w tym, aby stać się wielkimi. Władysław Reymont, Bolesław Prus, Stefan Żeromski, a z współczesnych Mariusz Wlazły, czy Mirosław Klose