Odpowiedzi

2009-11-04T19:28:43+01:00
Turniej rycerski były to zawody najmężniejszych rycerzy. Wygrany miał sławe na całe królestwo i zdobywał względy księżniczki i króla.
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T19:29:23+01:00
Turnieje rycerskie wykształciły się w ramach kultury rycerskiej. Turnieje były inną formą zawodów. Owe Turnieje sprawdzały rycerza czy jest odpowiednio "rycerski". Turnieje odbywały się najczęściej na dworach królewskich, choć były wyjątki.
30 3 30