Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T16:18:06+02:00
Płetwale błękitne są inteligentne- i są największymi zwierzętami na planecie. Są również najhałaśliwszymi zwierzętami. One wydmuchują wodę na 15 metrów wysokości - i są głośniejsze niż samolot!
komodo smoki - żyją w lasach deszczowych Indonezji. One są największymi jaszczurkami na świecie i są one silne i agresywne. mają 2.8 metra długości i ważą 135 kg. One potrafią biegać, wspinać się po drzewach, pływać. One są trujące. One gryzą zwierzęta i te zwierzęta umierają w dzień lub dwa- następnie smoki znajdują ich ciała i jedzą je. One są niebezpieczne i czasem zabijają ludzi!
grzechotniki diamentowe - są najdłuższymi trującymi wężami w Północnej Ameryce. One maja 2.5 metra długości. One jedzą króliki i wiewiórki-ale one jedzą tylko cztery razy na rok!
sokoły wędrowne żyją w Północnej Ameryce. Są one najszybszymi ptakami na świecie (145 km na godzinę). One łapią inne ptaki w powietrzu.
Leniwce - są dużymi, powolnymi zwierzętami z małymi głowami. one są najłagodniejszymi i najleniwszymi zwierzętami na świecie. one spędzają swój czas na drzewach w lasach deszczowych w południowej i środkowej Ameryce. one śpią 15 godzin dziennie
1 5 1
2010-04-15T16:50:05+02:00
Niebieskie wieloryby są inteligentne-i są największymi zwierzętami na planecie. Są również najgłośniejszymi zwierzętami.wypuszczają słup wody o wysokości 15 metrów - i są głośniejsze od samolotu.

Smoki z komodo.- żyją w lasach deszczowych w Indonezji. Są największymi na świecie jaszczurkami, są silne i agresywne.Mają 2.8 metra długości i ważą 135 kilogramów. mogą biegać, wspinać się na drzewa i pływać. Są trujące. Gryzą zwierzęta i zwierzęta umierają w ciągu jednego albo dwóch dni-aż smoki znajdą ciało i zjedzą je. Są niebezpieczne i czasami zabijają ludzi.

Grzechotniki diamentowe- są najdłuższymi trującymi węzami w północnej Ameryce.mają dwa i pół metra długości.One jedzą króliki i wiewiórki-ale one jedzą tylko cztery razy na rok!
sokoły wędrowne żyją w Północnej Ameryce. Są one najszybszymi ptakami na świecie (145 km na godzinę). One łapią inne ptaki w powietrzu.

Leniwce - są dużymi, powolnymi zwierzętami z małymi głowami. one są najłagodniejszymi i najleniwszymi zwierzętami na świecie. one spędzają swój czas na drzewach w lasach deszczowych w południowej i środkowej Ameryce. one śpią 15 godzin dziennie

1 5 1