Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:49:21+02:00
W moim życiu kościół ma ogromne . W kościele spotykam się z Panem Jezusem oraz modlę się . Kiedy jestem w kościele to jest to czas dla mnie skupienia , ciszy , wyciszenia, spokoju , wiem że w tym miejscu Bóg przychodzi do mnie i rozmawiam z nim poprzez modlitwę . W kościele mogę się wyspowiadać ze swych grzechów i przyjąć Jezusa do swojego serca .
  • dk32
  • Początkujący
2010-04-15T17:54:50+02:00
W moim życiu kościół ma duże znaczenie ponieważ jest miejscem gdzie mogę się wyciszyć i spokojnie porozmawiać z bogiem. kościół to miejsce nawrucenia się do Boga i wszystkich świętych