Ponaddźwiękowy samolot pasażerski średniego zasięgu, jedyny tego typu, obok radzieckiego Tupolewa Tu-144.



Państwo Wielka Brytania

Producent British Aircraft Corporation, Aerospatiale
Typ Samolot pasażerski

Data oblotu 2 marca 1969, próba ponaddźwiękowa 1 października 1969
Lata produkcji 1973 – 1979
Wycofanie ze służby 2003
Liczba wypadków 1
w tym katastrof 1

------przetłumaczy mi ktoś to na Angielski??----
-------prosze tylko szybko---------
z góry thx

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:22:50+02:00
Supersonic medium-range airliner, the only such, in addition to the Soviet Tupolev Tu-144.



State United Kingdom

Manufacturer British Aircraft Corporation, Aerospatiale
Type of Airplane Passenger

Date 2 March 1969 test flight, an attempt to supersonic October 1, 1969
Introduced 1973 - 1979
Decommissioned in 2003
1 Number of accidents
including disaster 1
1 4 1
2010-04-15T18:27:41+02:00
Supersonic, medium range passenger plane, there is only one type of this, next to soviet Tupolev Tu-144

Nation Great Britain

Date of start 2 march 1969, supersonic trial 1 october 1969

Years of production 1973 - 1979

Decommissioned in 2003

Number of crashes 1

disaster in this 1