Odpowiedzi

2009-11-07T09:56:29+01:00
Nie powinny sie odchudzac poniewaz maja wage prawidłową, powinny jednak uważać na to co jedzą , bo gdy przytyją to będą miały nadwagę. Powinny unikać słodyczy, tłuszczy zwierzęcych, cukru. Jeść dużo warzyw i owoców.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T10:33:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Takie osoby powinny jeść rzeczy nie smażone lecz gotowane.Słodycze i bardzo kaloryczne jedzenie typu hamburger i frytki powinny być przez nich unikane.Ważne jest aby takie osoby jadły warzywa i owoce najlepiej nie pryskane. Jednak najważniejszą rzeczą jest uprawianie sportu. Utrzymuje się wtedy wagę w normie i nabiera się masy mięśniowej.
2009-11-07T10:36:07+01:00
Najlepsza dieta to przede wszystkim dużo warzyw i ryb bo to są najlepsze składniki żywieniowe człowieka (akcja jedzenia ryb- "Jedz ryby codziennie bo to dobrze wpływa...") dużo sportu nie lenictwa