Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T12:25:20+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1) Ile wynosi gęstość ciała o objętości 0,2m³ o masie 840 kg?
d=m/v
d=840kg/0,2m³
d=4200kg/m³
2009-11-07T12:34:55+01:00