Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-07T17:12:53+01:00
Według mnie Jezus zasłużył sobie na ten tytuł. Został nazwany "zbawicielem" ponieważ wybawił cały nasz świat od grzechu. Umarł w męczarniach za nas wszystkich na Krzyżu, byśmy my teraz mogli bez utrapienia żyć. Wydaje mi się, że to był wielki czyn dla ludzkości, powinniśmy być za to wdzięczni, bez tego nasze życie mogłoby wyglądać inaczej.

*mam nadzieję, że troszeczkę chociaż pomogę;)

by Poganka.
6 3 6
2009-11-07T17:14:38+01:00
Hm...

Zbawicie czyli Ten który zbawił świat. Umarł dla nas na krzyżu abyśmy mogli wstąpic do nieba.
Zbaiciel jest Pasterzem, obrońcą ludzi. Dla mnie jest przyjacielem do którego mogę się zwrócić w każdej modlitwie.

nie wime co jeszce. może troche pomogłam
pozdroo ;*
5 3 5
2009-11-07T17:39:25+01:00
Uwarzam ze ten tytul ozczaaa jaki jezus jest dla wszystkich ludz zee bardzo nas kocha ze po smierci pojdziemy do nieba
4 1 4