Odpowiedzi

2009-11-08T14:48:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P=1/2ah
P=1/2*4*10/√3
P=20/√3=20√3/3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-11-08T14:49:44+01:00
2009-11-08T15:28:39+01:00
P=1/2 * a * h
P= 1/2 * 4 * 10/√3
P= 2 * 10/√3
P=20/√3 / * √3
P=20√3/3
1 5 1