Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:48:45+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
90m²=900000cm²

1----------x
360-------900000cm²

360x=900000
x=900000:360=2500

skala 1:2500
1 5 1
2009-11-08T15:56:18+01:00
Pmieszkania=90m²=900000cm²/360
Pplanu=360cm²/360

skala 1:2500


1 1 1