Odpowiedzi

2009-11-08T17:17:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:18:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1] dozorcę w serialu,,alternatywy 4,,-nazywał sie anioł 2]nikodema dyzme w serialu,,kariera nikodema dyzmy,,-pozdrawiam
2009-11-08T17:18:45+01:00
Roman Wilhelmi zagrał c) Nikodema Dyzmę w serialu telewizyjnym