Odpowiedzi

2009-11-09T17:33:31+01:00
A. 7+(-9) = 7-9=-2
b. (-4)-(-4)=-4+4=0
c. -4+(-3)=-4-3=-7
d. (-12)+(-18)=-12-18=-30
e. -(-7)-(-7)=7+7=14
f. (-31)-(-9)=-31+9=-22
g. -8-(-(-2))=-8-2=-10
h. 4-(-5)+(-8)=4+5-8=1
i. 5+(-4)+(-1)=5-4-1=0
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:33:47+01:00
A. 7-9= -2
b. -4+4= 0
c. -4-3= -7
d. -12-18= -30
e. 7+7=14
f. -31+9= -22
g. -8-2= -10
h. 4+5-8= 1
i. 5-4-1= 0
3 4 3
2009-11-09T17:34:25+01:00
A.7-9=-2
b.-4+4=0
c.-4-3=-7
d.-12-18=-30
e.+7+7=14
f.-31+9=40
g.-8-2=-10
h.4+5-8=1
i.5-4-1=0
3 4 3