Odpowiedzi

2009-11-09T18:00:10+01:00
2009-11-09T18:01:59+01:00
Nowy:św marek św mateusz św łukasz św jan paweł z tarsu św jakub Piotr Apostoł
Juda Tadeusz Apostoł
tylko tyle wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:08:47+01:00
Nowy Testement .Autorzy to:
Ewangeliści:
-Marek
-Łukasz
-Mateusz
-Jan
Napisali ewangelie i św Łukasz napisał Dzieje Apostolskie.Paweł z Tarsu napisał 14 listów.
Tyle mogę pomóc.:-) Mam nadzieję ,że się przyda