Odpowiedzi

2009-11-09T18:06:00+01:00
966- 10
1410- 15
1500-15
1830-19
1863-19
1900-19
1901-20
1945- 20
2000-20
33 3 33
2009-11-09T18:06:27+01:00
966 - X w.
1410 - XV w.
1500 - XV w.
1830 - XIX w.
1863 - XIX w.
1900 - XIX w.
1901 - XX w.
1945 - XX w.
2000 - XX w.
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:06:35+01:00
966 - X w.
1410 - XV w.
1500 - XV w.
1830 - XIX w.
1863 - XIX w.
1900 - XIX w.
1901 - XX w
1945 - XX w
2000 - XX w
41 4 41