Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:53:46+01:00
-widoczne są w nim nawiązania do innych epok, mitologii czy Biblii.
Mogą to być wymyslone sceny , ale nie koniecznie
4 3 4
2009-11-09T18:59:58+01:00
Malarstwo historyczne
to takie w którym widoczne sa nawiazania do innych epok, do biblii, mitologii, niekoniecznie musza to byc zjawiska rzeczywiste, moga to byc oczywiscie wymyslone sceny, ale wazne jest uzycie odpowiednich elem. jak np stroje nawiazujace do danej epoki
3 3 3
  • lhee
  • Rozwiązujący
2009-11-09T19:10:51+01:00
* chęć poznania i przedstawienia historii Ludzkości i historii narodu

1 5 1